Rezultaty zadania: -udział beneficjentów w zajęciach modelarskich, teatralnych, plastycznych, dziennikarskich, socjoterapia, plenerze malarskim -podniesienie wartości własnej dziecka -poprawa relacji dziecko-rodzic -lepsze zaspokojenie potrzeb życiowych dziecka -dostęp do pożądanych dóbr -poprawa stanu emocjonalnego dziecka w środowisku rodzinnym i społecznym -nabycie umiejętności prawidłowego funkcjonowania w grupie -wykorzystywanie w codziennym życiu poznanych ćwiczeń terapeutycznych -funkcjonowanie w grupie rówieśniczej -kształtowanie właściwych postaw społecznych -pokonywanie osobistych problemów -stworzenie klimatu bezpieczeństwa i zaufania -rozbudzenie umiejętności twórczego myślenia -pomoc w sytuacjach traumatycznych -wszczepianie zasad dobrego wychowania -poprawa funkcjonowania psychicznego dzieci i młodzieży -rozwój wolontariatu -zwiększenie dostępności do sektora usług społecznych (zajęcia) -zwrócenie większej uwagi rodziców na sprawy własnych dzieci i pomoc w rozumieniu przyczyn zachowań ich dzieci -nabycie przez dzieci nowych umiejętności dzięki zajęciom plastycznym, dziennikarskim, modelarskich, teatralnym -dostęp do materiałów potrzebnych do zajęć |
Odsłon : 4955358