Trenerzy: mgr inż. Tamara Olszewska-Watracz mgr inż. Tamara Olszewska – absolwentka Akademii Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi, magister pedagogiki, psychopedagog. Trener i szkoleniowiec w Specjalistycznej Placówce Wsparcia Dziennego Dla Dzieci i Młodzieży z ADHD, TPD ZOR (realizuje zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców i opiekunów dzieci z ADHD nt. „Metodyka pracy rodziców z dziećmi z ADHD). Ukończyła szkolenia i warsztaty edukacyjne dla psychologów i pedagogów na temat ADHD i Zaburzeń Zachowania:
Ponadto ukończyła proces szkoleniowy:
Od lutego 2004 r Przewodnicząca Koła Pomocy Dzieciom z ADHD, Towarzystwa Przyjaciół Dzieci, Zachodniopomorski Oddział Regionalny; Od stycznia 2013 r Kierownik Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego Dla Dzieci i Młodzieży Z ADHD, Towarzystwa Przyjaciół Dzieci, Zachodniopomorski Oddział Regionalny; W roku 2007 otrzymała za pracę społeczną dla dobra dzieci odznakę „Przyjaciel Dziecka”; W roku 2012 została odznaczona za działalność społeczną Brązowym Krzyżem Zasługi Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. - Praca z ludźmi w procesie szkoleniowym to moja pasja. Dzielę się z odbiorcami nie tylko wiedzą, ale też bogatym doświadczeniem, zaś od nich samych otrzymuję informację zwrotną w postaci bogatego bagażu doświadczeń życiowych i zawodowych oraz dawkę energii, która ładuje moje akumulatory. Wyznaję zasadę, że tylko chcieć to za mało. Trzeba chcieć, aby nam się chciało. Wówczas każde szkolenie, bądź cykl szkoleń, zainicjuje w naszym życiu proces zmiany. Stawiam na rozwój każdego adepta moich szkoleń.
mgr Joanna Rysz
mgr Joanna Rysz: Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Szczecińskim na Wydziale Ekonomiki i Usług o specjalności Zarządzanie Przedsiębiorstwami oraz studia podyplomowe na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na Wydziale Ekonomicznym w o specjalności Coaching - metody i praktyka. Forma coachingu, jaką wykorzystuję w pracy z osobami dorosłymi, jak również z młodzieżą zwiększa skuteczność zmian wprowadzanych przez nich w życiu. Jestem zaangażowana w pracę z osobami dążącymi do uzyskania lepszych rezultatów swoich działań, poszukujących nowej drogi życiowej czy też stojących przed dylematem podjęcia trudnych decyzji. Pracując z opiekunami i rodzicami dzieci z ADHD prowadzę zajęcia grupowego i indywidualnego coachingu podczas, których osoby odkrywają w sobie zasoby wewnętrzne do wykorzystania zarówno w wychowaniu dzieci, jak i polepszeniu relacji z otoczeniem swoim i dziecka. Towarzyszenie ludziom w rozwoju osobistym inspiruje mnie do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Moje życiowe motto to: ”Przyszłość zaczyna się dziś, więc nie marnuj czasu i wybierz odpowiednią drogę w swoim życiu. ” mgr Iwona Żmurko mgr Iwona Żmurko - pedagog, socjoterapeuta. Ukończyła studia pedagogiczne, kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej oraz studia podyplomowe - Profilaktyka i terapia zaburzeń w zachowaniu, socjoterapia. Obecnie jest w trakcie rocznego szkolenia z terapii behawioralno - poznawczej. Prowadziła szkolenia z umiejętności komunikacyjnych dla wolontariuszy zajmujących się pracą z dziećmi z ADHD oraz pracowników Ośrodka Adopcyjnego. Obecnie zatrudniona w Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Integracyjnymi w Szczecinie. Prowadziła liczne grupy socjoterapeutyczne dla dzieci i młodzieży z ADHD, dla młodzieży niedostosowanej społecznie, dla dzieci i młodzieży z rodzin alkoholowych oraz dla dzieci nieśmiałych i wycofanych. Otrzymała odznakę - " Przyjaciel Dziecka" nadaną przez Towarzystwo Przyjaciół Dzieci za wkład pracy na rzecz dzieci z ADHD oraz ich rodzin. Jej pasją są podróże, bieganie, joga, jazda konno, jazda na nartach i rowerze oraz ikebana.
mgr Małgorzata Błędkowska-Matias
Małgorzata Błędkowska-Matias - terapeuta rodzinny, socjoterapeuta, nauczyciel nauczania zintegrowanego, konsultant, mediator. Pracuję z ludźmi w każdym wieku. Podczas warsztatów, które prowadzę można nauczyć się prowadzenie negocjacji, mediacji, konsekwencji w wychowaniu i nauczaniu, dyscypliny, twórczego myślenia oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. W ośrodku prowadzę zajęcia z Terapii pedagogicznej, korekcyjno-kompensacyjnej, na których uczestnicy trenują swoje umiejętności szkolne, uwagę i umiejętności społeczne. Mają okazję uczyć się inaczej niż w szkole, w mniejszych grupach, innymi metodami. mgr Monika Górska-Matysiak Mgr Monika Górska-Matysiak absolwentka Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego, specjalista w zakresie rewalidacji osób upośledzonych umysłowo. Od 2006 roku logopeda i glottodydaktyk. W 2010 roku ukończyła kurs w zakresie Ruchu Rozwijającego wg.Weroniki Sherborne. Od 2013 roku terapeuta Integracji Sensorycznej. |
Odsłon : 4955350