Zapraszamy na nowy sezon warsztatów dla rodziców/opiekunów
dzieci i młodzieży z ADHD.
Startujemy od września br!
Uwaga:
1. Na zajęcia warsztatowe nie ma zapisów.
2. Warsztaty kierowane są w pierwszej kolejności do rodziców/opiekunów,
których dzieci uczestniczą w terapii zajęciowej w Placówce.
3. Na warsztaty mogą przychodzić również członkowie rodziny/przyjaciele/rodzeństwo
którzy czynnie uczestniczą w wychowywaniu ADHD-owca i są zainteresowani ta tematyką.
4. Grupa początkująca skierowana jest do osób nowych, które rozpoczynają swoja drogę z ADHD,
bądź do osób, które chcą ponownie przejść ten poziom szkolenia.
5. Grupa zaawansowana skierowana jest do osób, którzy przeszli szkolenie
na grupie początkującej, którzy uczestniczyli juz w innych projektach nt. ADHD
i posiadają gruntowna wiedze z zakresu, grupy początkującej.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DLA DZIECI i MŁODZIEŻY Z ADHD
W RAMACH DZIAŁAŃ SPECJALISTYCZNEJ PLACÓWKI WSPARCIA DZIENNEGO
DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z ADHD TPD ZOR
– LIPIEC 2019 –
SIEDZIBA PLACÓWKI: Koło Pomocy Dzieciom z ADHD,
TPD ZOR w Szczecinie, ul. Pocztowa 31-33,Szczecin
HARMONOGRAM
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DLA RODZICÓW/OPIEKUNÓW DZIECI Z ADHD
W RAMACH DZIAŁAŃ SPECJALISTYCZNEJ PLACÓWKI WSPARCIA DZIENNEGO
DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z ADHD TPD ZOR
– LIPIEC i SIERPIEŃ 2019 -
SIEDZIBA PLACÓWKI: Koło Pomocy Dzieciom z ADHD,
TPD w Szczecinie, ul. Pocztowa 31-33, Szczecin
HARMONOGRAM
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DLA DZIECI i MŁODZIEŻY Z ADHD
W RAMACH DZIAŁAŃ SPECJALISTYCZNEJ PLACÓWKI WSPARCIA DZIENNEGO
DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z ADHD
– SIERPIEŃ 2019 –
SIEDZIBA PLACÓWKI: Koło Pomocy Dzieciom z ADHD,
TPD ZOR w Szczecinie, ul. Pocztowa 31-33,Szczecin
HARMONOGRAM
DZIEŃ OTWARTY
HARMONOGRAM
Dzień Otwarty Placówki ADHD TPD ZOR w Szczecinie
- 03.09.2016 r. -
Dziękujemy wszystkim rodzicom za udział w tak wyjątkowym dniu.
Dziękujemy Prezesowi TPD ZOR w Szczecinie i naszym terapeutom
oraz trenerom za prelekcje. Dziękujemy naszym wolontariuszom Paulinie i Damianowi
za wsparcie zajęciowe i opiekę nad naszymi dziećmi z ADHD. Dziękujemy całemu
Zarządowi Koła Pomocy Dzieciom z ADHD TPD w Szczecinie
za zaangażowanie i przygotowanie techniczno-merytoryczno-logistyczne
Dnia Otwartego. Rok szkolny 2016/17 uważamy oficjalnie za otwarty :)
HARMONOGRAM
HARMONOGRAM SPOTKAŃ INFORMACYJNO - NABOROWYCH
DZIEŃ OTWARTY pt. ADHD - ŹRÓDŁO ENERGII ODNAWIALNEJ
Impreza Mikołajkowa
- 6 grudnia -
6 grudnia 2013 r w Szkole Podstawowej nr 35 (ul. Świętoborzyców 40) odbyła się Impreza Mikołajkowa dla ponad 900 wychowanków ośrodków opiekuńczo-wychowawczych, Rodzinnych Domów Dziecka, świetlic środowiskowych, fundacji i stowarzyszeń działających na rzecz dzieci oraz podopiecznych Caritas Archidiecezji Szczecińsko-Kamieńskiej i Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie. Nie zabrakło tam również dzieci ze Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego Dla Dzieci i Młodzieży z ADHD Towarzystwa Przyjaciół Dzieci Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego. Głównym punktem świętowania była ceremonia powitania Świętego Mikołaja i oczywiście wręczenie mikołajkowych prezentów, zaś tańcom nie było końca :)
Spotkanie grudniowe :)
Z inicjatywy naszych rodziców w dniu 7 grudnia 2013 r w Placówce odbyły się warsztaty mikołajkowe, podczas których podopieczni Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego Dla Dzieci i Młodzieży z ADHD TPD ZOR przygotowywały ozdoby i stroiki świąteczne, tworzyły oryginalne bombki i wyjątkowe mikołaje i choinki. Dzieciaki! byłyście super kreatywne, pomysłowe i zaangażowane. Bardzo cieszy nas wspólna Wasza, zespołowa praca. Dziękujemy szczególnie Dorocie Ignaczak i Beacie Nazaruk za bardzo pomysłowy scenariusz zajęć, przygotowanie organizacyjne i koordynowanie tego spotkania.
14 grudzień 2013 r w Placówce to był wyjątkowy dzień, bowiem dzieci z ADHD i ich rodzice, dziadkowie, rodzeństwo wraz z wolontariuszami uczestniczyli w spotkaniu z Mikołajem. Oczywiście przybył wywołany przez dzieci. Ale zanim nastąpiło to najważniejsze, przygotowywały dla Mikołaja prace plastyczne, odgadywały zagadki świąteczno- mikołajkowe oraz tworzyły bajkę dla Mikołaja. Jak wybiła mikołajowa godzina Gwiazdor przybył z worami prezentów a każdy z dzieci miał przygotowaną niespodziankę dla Mikołaja: wiersz, piosenkę, laurkę, żart, dowcip, pantomimę itp. Radości nie było końca. Mikołaj był zachwycony dzieciakami, bowiem okazały się bardzo zdolne, pomysłowe, kreatywne i obiecał, że za rok pojawi się ponownie. Szczególne podziękowania za pomoc w organizacji tak wyjątkowej soboty dla Doroty i Mariusza Bębacz, dr Małgorzaty Moś i Joanny Rysz.
HARMONOGRAM DNIA ZDROWIA
Zawsze przegrywa dziecko - reportaż opowiadający o chłopcu z ADHD
Audycja o działaniach
Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego
dla Dzieci i Młodzieży z ADHD:
Pierwszy w tym roku szkolnym dzwonek już za nami, więc oznacza to, że nowe wyzwania przed nami.
6 i 7 września 20103 r. odbyły się dni otwarte Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży z ADHD.
Zgodnie z zaplanowanym programem podsumowaliśmy dotychczasową pracę placówki oraz przedstawiliśmy zamierzenia na kolejny rok szkolny. Uroczyście podziękowaliśmy osobom, które w minionym roku szkolnym udzieliły nam wsparcia zarówno merytorycznego, finansowego, materialnego jak i mentalnego. Rodzice i dzieci, którzy pierwszy raz zawitali w nasze progi mieli możliwość porozmawiania z terapeutami i trenerami prowadzącymi zajęcia w placówce. Wiele pytań skierowanych było do osób z „Kącika doświadczonego rodzica” czyli członków Koła, którzy są z nami od wielu lat. Mamy nadzieję, że tak jak w poprzednich edycjach szkoleniowo-terapeutycznych ten sezon będzie cieszył się dużym zainteresowaniem zarówno ze strony dzieci jak i ich rodziców oraz opiekunów.
„DNI OTWARTE”
SPECJALISTYCZNEJ PLACÓWKI WSPARCIA DZIENNEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z ADHD, TOWARZYSTWA PRZYJACIÓŁ DZIECI ZACHODNIOPOMORSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO W SZCZECINIE SZCZECIN , 06 – 07 WRZEŚNIA 2013 r
Koło Pomocy Dzieciom z ADHD i Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego Dla Dzieci i Młodzieży z ADHD, TPD ZOR w Szczecinie inauguruje swoją działalność w roku szkolnym 2013/2014 w swojej siedzibie przy ul. Pocztowej 31-33 w Szczecinie. Stąd zapraszamy serdecznie rodziców i opiekunów dzieci z ADHD wraz ze swoimi dziećmi, nauczycieli, pedagogów szkolnych i wszystkich zainteresowanych tą tematyką na „Dni Otwarte” naszej placówki w weekend 06 i 07 września 2013 r. W ramach „Dni Otwartych”: Odbędzie się prezentacja profilu działalności Koła i Placówki wraz z ofertą zajęciową dla dzieci z ADHD i ich rodzin w roku szkolnym 2013/14. Odbedą się spotkania informacyjne ze specjalistami pracującymi z dziećmi z ADHD i ich rodzinami. W ramach tych spotkań specjaliści tj. terapeuci pedagogiczni, socjoterapeuta, trener coach, psychopedagog przybliżą swój warsztat pracy oraz doświadczenie w pracy z dziećmi z ADHD i z zaburzeniami zachowania oraz ich rodzinami, zaprezentują swoje metody i narzędzia w pracy ze wspomnianą grupą dzieci i rodziców oraz odpowiedzą na wszelkie pytania i rozwieją wszelkie wątpliwości słuchaczy. Powołujemy „Kącik Doświadczonego Rodzica”, w którym to wieloletni członkowie naszej organizacji tj. rodzice dzieci z ADHD i nasi przyjaciele będą dzielić się swoimi doświadczeniami na niwie rodzica dziecka z ADHD, opowiedzą o arkanach działań naszej organizacji, zachęcą do pracy i działalności na rzecz dzieci z ADHD i ich rodzin w ramach Koła Pomocy Dzieciom z ADHD. Szczegółowe informacje dot. „Dni Otwartych” zawarte są w Harmonogramie Spotkań.
W imieniu Zarządu Koła Serdecznie zapraszam na spędzenie wolnego czasu w ten wyjątkowy weekend ze społecznością ludzi z ADHD. Czekamy na Państwa ! Przewodnicząca Koła Tamara Olszewska
Harmonogram "Dni Otwartych"
MAJÓWKA Z ADHD „COACHING W PLENERZE – WYSPA MARZEŃ”
4 maja 2013 r nasi podopieczni Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego Dla Dzieci i Młodzieży z ADHD uczestniczyli w projekcie MAJÓWKA Z ADHD „COACHING W PLENERZE – WYSPA MARZEŃ”. Projekt został zrealizowany w lesie na szlaku Gubałówka – Polana Harcerska.
W wyniku wyprawy przez las dzieci znalazły wspólne tematy do rozmów i zabaw. Rodzice mieli okazję dołączyć do zabaw wymyślanych przez dzieci. Zabawa w opisywanie swoich marzeń spowodowała wprowadzenie uczestników w dobry humor, wyrażenia swoich pragnień oraz możliwość nazywania uczuć.
Dzieci miały sposobność usłyszeć w jak rożny sposób można przedstawiać swoje oczekiwania i jak ważne jest słuchanie innych osób. Zabawa dała możliwość znalezienia wspólnego obszaru porozumienia. W efekcie dzieci i rodzice wyrazili chęć kontynuowania zajęć w plenerze.
A oto dowody
|