WNIOSEK O PRZYJĘCIE DZIECKA W WIEKU 3 - 5 LAT DO
na rok szkolny 2010/2011
( 01.09.2010 – 31.08.2010 r.) I DANE DZIECKA 1. Imiona i nazwisko dziecka …………………………................................................................. 2. Adres zameldowania ( stały/czasowy)*………………………………………………………………. 3. Adres zamieszkania dziecka …………………………………………………………………………. 4. Data i miejsce urodzenia ……………………………………………………………………………... 5. PESEL ………………………………………………………………………………………………... 6. Od kiedy dziecko będzie uczęszczać do ogniska ……………………………………………….. 7. Czy dziecko uczęszczało już do przedszkola (tak/nie)* , nazwa placówki …………………………………………………………………………………………………................ 8. Dodatkowe ważne informacje o dziecku np. stałe choroby, wady rozwojowe, alergie, inne …………………………………………………………………………………………………...……….…… …………………………………………………………………………………….............................................. 9. Czy dziecko posiada orzeczenie o niepełnosprawności, opinię o kształceniu specjalnym, opinię o wczesnym wspomaganiu* (w przypadku posiadania ww. dokumentów należy dołączyć kopię w załączeniu) 10. Zalecenia lekarskie ………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………… II DANE DOTYCZĄCE RODZICÓW/OPIEKUNÓW*
3. Rodzina pełna, niepełna, zastępcza* ………………………………………………………................. 4. Informacja o ograniczeniu praw rodzicielskich ………………………………………………………………… 5. Dodatkowe informacje ……………………………………………………………………………
Oświadczam, iż przedłożone informacje są zgodne ze stanem faktycznym. ……………………………………………………… miejscowość, data podpis ojca/opiekun matki/opiekunki III RODZICE/OPIEKUNOWIE ZOBOWIĄZANI SĄ DO: 1) Zapoznania się i przestrzegania postanowień aktualnie obowiązującego regulaminu placówki 2) Niezwłocznego poinformowania o każdej zmianie danych osobowych własnych oraz dziecka. V OSOBY UPOWAŻNIONE DO ODBIORU DZIECKA (imię nazwisko, adres wiek)
Zapoznałam się Zapoznałem się ……………………………………….. ………………………………………….. Data i podpis matki/opiekunki Data i podpis ojca/opiekuna DECYZJA KOMISJI KWALIFIKACYJNEJ Komisja Kwalifikacyjna na posiedzeniu w dniu: …………………………………………………..
Podpisy członków komisji Nazwisko, Imię, Funkcja Podpis
* niepotrzebne skreślić INFORMACJE DOTYCZACE DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z Zarządzeniem MEN Nr 5 z dnia 18.03.1993 r.
REGULAMIN FESTIWALU PIOSENKI „JAN PAWEŁ II – PAMIĘTAMY” MIELNO 05.06.2010 R. POD HONOROWYM PATRONATEM: „KLUB RADNYCH GMINA DLA MIESZKAŃCÓW”
ORGANIZATOR: Środowiskowe Ognisko Wychowawcze Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Mielnie Mielno 8, 73-155 Węgorzyno ADRESACI: - każda jednostka TPD - świetlica wiejska - sołectwo sąsiadujące z gminą Węgorzyno tzn.: - gmina Węgorzyno, - gmina Ińsko, - gmina Recz, - gmina Łobez, - gmina Stargard Szczeciński; może zgłosić jednego uczestnika bądź grupę, ( ilość grupy dowolna ), która będzie reprezentować daną instytucję. PATRONAT HONOROWY: KLUB RADNYCH GMINA DLA MIESZKAŃCÓW PATRONAT MEDIALNY: NOWY TYGODNIK ŁOBESKI TERMINARZ: 05 czerwca 2010 r – Mielno gm. Węgorzyno MUZYKA: Repertuar powinien obejmować utwory muzyczne nawiązujące do treści życia działalności Jana Pawła II, uczestnik bądź grupa wykonuje tylko jeden utwór; JURY: Jury pod uwagę brać będzie walory wokalne, dykcję, interpretację dobór repertuaru do możliwości wokalnych i ogólne wrażenia artystyczne; Nagrody: - jury może przyznać wyróżnienia - przewidziane są nagrody rzeczowe - każdy uczestnik otrzyma dyplom pamiątkowy - organizatorzy zapewniają poczęstunek;
|
Odsłon : 4955433