KADRA PROJEKTU mgr inż. Tamara Olszewska mgr inż. Tamara Olszewska – absolwentka Akademii Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi, magister pedagogiki, psychopedagog. Trener i szkoleniowiec w Specjalistycznej Placówce Wsparcia Dziennego Dla Dzieci i Młodzieży z ADHD, TPD ZOR (realizuje zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców i opiekunów dzieci z ADHD nt. „Metodyka pracy rodziców z dziećmi z ADHD).
Ukończyła szkolenia i warsztaty edukacyjne dla psychologów i pedagogów na temat ADHD i Zaburzeń Zachowania:
Ponadto ukończyła proces szkoleniowy:
Od lutego 2004 r Przewodnicząca Koła Pomocy Dzieciom z ADHD, Towarzystwa Przyjaciół Dzieci, Zachodniopomorski Oddział Regionalny;
Od stycznia 2013 r Kierownik Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego Dla Dzieci i Młodzieży Z ADHD, Towarzystwa Przyjaciół Dzieci, Zachodniopomorski Oddział Regionalny;
W roku 2007 otrzymała za pracę społeczną dla dobra dzieci odznakę „Przyjaciel Dziecka”;
W roku 2012 została odznaczona za działalność społeczną Brązowym Krzyżem Zasługi Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
- Praca z ludźmi w procesie szkoleniowym to moja pasja. Dzielę się z odbiorcami nie tylko wiedzą, ale też bogatym doświadczeniem, zaś od nich samych otrzymuję informację zwrotną w postaci bogatego bagażu doświadczeń życiowych i zawodowych oraz dawkę energii, która ładuje moje akumulatory. Wyznaję zasadę, że tylko chcieć to za mało. Trzeba chcieć, aby nam się chciało. Wówczas każde szkolenie, bądź cykl szkoleń, zainicjuje w naszym życiu proces zmiany. Stawiam na rozwój każdego adepta moich szkoleń.
mgr Joanna Rysz
mgr Joanna Rysz: Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Szczecińskim na Wydziale Ekonomiki i Usług o specjalności Zarządzanie Przedsiębiorstwami oraz studia podyplomowe na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na Wydziale Ekonomicznym w o specjalności Coaching - metody i praktyka.
Forma coachingu, jaką wykorzystuję w pracy z osobami dorosłymi, jak również z młodzieżą zwiększa skuteczność zmian wprowadzanych przez nich w życiu. Jestem zaangażowana w pracę z osobami dążącymi do uzyskania lepszych rezultatów swoich działań, poszukujących nowej drogi życiowej czy też stojących przed dylematem podjęcia trudnych decyzji. Pracując z opiekunami i rodzicami dzieci z ADHD prowadzę zajęcia grupowego i indywidualnego coachingu podczas, których osoby odkrywają w sobie zasoby wewnętrzne do wykorzystania zarówno w wychowaniu dzieci, jak i polepszeniu relacji z otoczeniem swoim i dziecka. Towarzyszenie ludziom w rozwoju osobistym inspiruje mnie do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji.
Moje życiowe motto to: ”Przyszłość zaczyna się dziś, więc nie marnuj czasu i wybierz odpowiednią drogę w swoim życiu. ” mgr Iwona Żmurko mgr Iwona Żmurko - pedagog, socjoterapeuta. Ukończyła studia pedagogiczne, kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej oraz studia podyplomowe - Profilaktyka i terapia zaburzeń w zachowaniu, socjoterapia. Obecnie jest w trakcie rocznego szkolenia z terapii behawioralno - poznawczej.
Prowadziła szkolenia z umiejętności komunikacyjnych dla wolontariuszy zajmujących się pracą z dziećmi z ADHD oraz pracowników Ośrodka Adopcyjnego. Obecnie zatrudniona w Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Integracyjnymi w Szczecinie. Prowadziła liczne grupy socjoterapeutyczne dla dzieci i młodzieży z ADHD, dla młodzieży niedostosowanej społecznie, dla dzieci i młodzieży z rodzin alkoholowych oraz dla dzieci nieśmiałych i wycofanych. Otrzymała odznakę - " Przyjaciel Dziecka" nadaną przez Towarzystwo Przyjaciół Dzieci za wkład pracy na rzecz dzieci z ADHD oraz ich rodzin.
Jej pasją są podróże, bieganie, joga, jazda konno, jazda na nartach i rowerze oraz ikebana. mgr Małgorzata Błędkowska-Matias
Małgorzata Błędkowska-Matias - terapeuta rodzinny, socjoterapeuta, nauczyciel nauczania zintegrowanego, konsultant, mediator.
mgr Wioletta Zielińska mgr Wioletta Zielińska - członek zwyczajny Koła Pomocy Dzieciom z ADHD TPD w Szczecinie w latach 2006 – 2009; Członek Zarządu Koła Pomocy Dzieciom z ADHD TPD w Szczecinie w latach 2006 – 2009, w którym pełniła funkcje skarbnika Koła w latach 2006 – 2009 i członka Zarządu w roku 2009. Czynnie uczestnicząca w życiu Koła i angażująca się w projekty realizowane przez Koło jak i instytucje zewnętrzne. Mama dziecka z ADHD. Posiada doskonałą umiejętność dyplomatycznego rozwiązywania konfliktów w celu wypracowania porozumienia w relacji dziecko z ADHD i środowisko zewnętrzne. Posiada bogate doświadczenie rodzicielskie w prowadzeniu umiejętnego dialogu wychowawczego. Dyplomatyczna i opanowana emocjonalnie podczas interwencji i negocjacji w sytuacji „trudnej” dziecka z ADHD. posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie na temat funkcjonowanie dziecka z ADHD. W projekcie realizuje zadania dyżurnego specjalisty ADHD.
mgr Katarzyna Bociej - Zdrojewska mgr Katarzyna Bociej - Zdrojewska - socjolog o specjalności doradztwo psychospołeczne, terapeuta dzieci z ADHD, zaburzeniami zachowania i dysleksją, terapeuta metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherbon. Systematycznie się dokształca podnosząc warsztat swojej pracy. ukończyła kurs Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży, I i II stopień; Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów TSR i Polskiego Towarzystwa Dysleksji. Na co dzień zajmuje się wychowaniem dzieci - wraz z mężem prowadzi Rodzinny Dom Dziecka. Osobisty syn jest ADHD-owcem. Przez wiele lat związana była z Kołem Pomocy Dzieciom z ADHD TPD w Szczecinie jako członek Zarządu Koła. JOANNA AGAPOW Joanna Agapow - nauczyciel dyplomowany, pedagog specjalny, certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej • Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej
• Wykładowca na studiach podyplomowych WSH TWP w Szczecinie na kierunkach: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka oraz uzupełniające studia terapii logopedycznej – blok stymulacja polisensoryczna dziecka. • Pedagog w Centrum Psychologiczno-Pedagogicznym w Szczecinie w dziale dziecka niepełnosprawnego – dzieci i młodzież z autyzmem i zespołem Aspergera. Wykształcenie • 2013 - Studia Podyplomowe „Wczesne wspomaganie oraz edukacja i terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju”, ścieżka specjalizacyjna: „Całościowe zaburzenia rozwoju” Uniwersytet Gdański • 2006 - Kurs Terapii Integracji Sensorycznej -certyfikat terapeuty SI Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej w Warszawie • 1998 – „Dysleksja rozwojowa – teoria, diagnoza, terapia pedagogiczna” kurs kwalifikacyjny Polskie Towarzystwo Dysleksji w Gdańsku • 1996 – „Terapia Pedagogiczna” kurs kwalifikacyjny - Centrum Psychologiczno-Pedagogiczne w Szczecinie • 1994 – studia magisterskie na kierunku „Pedagogika specjalna” - Uniwersytet Szczeciński Publikacje, opracowania • Testy diagnozy pedagogicznej dla klasy I i III. • Opracowanie arkusza oceny opisowej dla dzieci z lekkim upośledzeniem umysłowym. • Opracowanie arkusza oceny opisowej dla dzieci głębiej upośledzonych umysłowo - wersja dla szkoły i dla rodziców • Opracowanie arkusza diagnozy pedagogicznej dziecka 3, 4 i 5-letniego. • „Jak ułatwić uczniom z lekkim upośledzeniem umysłowym poznanie otaczającego świata na lekcjach przyrody?” - praca podyplomowa • „Środki dydaktyczne w usprawnianiu spostrzegania wzrokowego i orientacji przestrzennej u dzieci głębiej upośledzonych umysłowo” – autoreferat • „Terapia SI dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim” – artykuł „Integracja Sensoryczna” Biuletyn PSTIS nr 3/2011
mgr Anna Rosiak
mgr Anna Rosiak - "Moja praca jest moja pasją, kocham to co robię...:" Specjalizuję się w coachingu kryzysowym. Dużą uwagę poświęcam osobom będącym w kryzysie. Często, praca w obszarze coachingu kryzysowego jest najważniejszą pracą, którą należy wykonać z klientem, aby przejść do coachingu tradycyjnego, doradztwa zawodowego czy podjąć szkolenie. Coaching kryzysowy i coaching tradycyjny stanowią całość, którą możemy nazwać coachingiem. Coaching kryzysowy mieści się miedzy coachingiem tradycyjnym, a terapią. Coaching kryzysowy definiowany jest przez słowo „kryzys”. Należy podkreślić, że kryzys jako stan psychiki, cechuje wysoki poziom napięcia emocjonalnego, w znacznej mierze przeżywanego lękowo. Ludzie znajdujący się w stanie kryzysu, napotykają przeszkodę w osiąganiu własnych celów życiowych – przeszkodę, która w tym czasie jest nie do pokonania za pomocą zwyczajowych metod rozwiązywania problemów. W takiej sytuacji metodą pomagającą w radzeniu sobie z sytuacją kryzysową jest właśnie coaching kryzysowy. Pracuję z osobami z różnych grup wiekowych, stojącymi w obliczu różnych wyzwań zawodowych i osobistych. Moja dotychczasowa droga zawodowa doprowadziła mnie do miejsca, gdzie praca w obszarze coachingu kryzysowego pozwala mi na jak najlepsze wykorzystanie zasobów, potencjału i doświadczenia jakie posiadam. Ukończyłam WSP TWP im. J. Korczaka w Warszawie na kierunku pedagogika, o specjalności doradztwo zawodowe i pedagogika pracy. Jestem akredytowanym coachem ACC ICF, certyfikowanym coachem kryzysowym, coachem kryzysowym w biznesie. Ukończyłam Międzynarodową Akademię Marketingu i Zarządzania w Moskwie „Intercollege” uzyskując uprawnienie do prowadzenia własnej działalności i nauczania.
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
24.11.15r. 20.10.15r.
|
Odsłon : 4955673